سلام رضا میای عصری بریم زند حمید هستم

سلام رضا میای عصری بریم زند حمید هستم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی :

یه بار دیگه بازم انگاری ناچار دلم

که غم تو دلمه طفلک بیچاره دلم

یه دفعه دیگه باید با کوچه هم خونه بشم

باید عقلم و بدم دست تو دیوونه بشم

من دائم تو دوراهی ام

شاید من اشتباهیم

تو قلبم خونه ی غمه

انگار غم وصل قلبمه

من دارم کم میارمو عشق و تنها میذارمو

این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی

♫♫♫♫♫♫

یه دفعه دیگه مثل همیشه میشه همه چیز

یه جامی رنگ چرا درست نمیشه همه چیز

روی پیشونیم نوشته تو باید تنها بشی

تو رو تنها میزاره همونی که عاشقشی

من دائم تو دوراهی ام

شاید من اشتباهیم

تو قلبم خونه ی غمه

انگار غم وصل قلبمه

من دارم کم میارمو عشق و تنها میذارمو

این مردم کارشون شده میشکنن قلب آدمو

 

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دوراهی

 




:: موضوعات مرتبط: میثم ابراهیمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ دوراهی , دانلود آهنگ دوراهی از میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ دوراهی با صدای میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دوراهی , متن آهنگ جدید دوراهی میثم ابراهیمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hamiddj
تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: